WAT WE WILLEN DELEN

Wij geloven dat God ons als Pax in deze tijd het volgende heeft gegeven om te delen:

• Het Evangelie

We mogen zelf leven van het Evangelie. Dat willen we daarom ook delen. Hoe?

• Gebed

We kennen het samenzijn in de tegenwoordigheid van God in gebed, persoonlijk en gezamenlijk; dat willen we daarom ook graag delen met iedereen die dat wil ontvangen en daaraan wil meedoen.

• Samen leven, samen geloven

We geloven dat we geroepen worden om ons leven met elkaar en anderen te delen. We gaan elkaar aan het hart en willen naar vermogen meedoen aan die ‘geloofsgemeenschap’. We houden er daarom ook rekening mee dat niet iedereen even goed Nederlands spreekt en de kerkelijke taal snapt.

• Gastvrijheid

We mogen zelf ervaren dat de Here God een royale God is en daarom mogen we een gevende gemeenschap zijn, op allerlei manieren. Ook via ons vernieuwde kerkgebouw. Het is een gebouw:

• Dat ons helpt om bij elkaar te komen.
    • Dat ons de ruimte geeft voor gezinnen met kinderen en voor kinderen uit de buurt.
    • Dat we mogen inzetten voor andere activiteiten voor de wijk en de stad.
    • Dat inkomsten kan opleveren ten behoeve van onze missie.

MISSIE // waar we voor staan

We zoeken onze identiteit in Jezus Christus en willen ons leven met elkaar en anderen delen. We willen mensen helpen Jezus te leren kennen en te volgen.