Verhuur

Op zoek naar een moderne en sfeervolle locatie voor een (VVE) vergadering, cursus, training, heisessie of repetitie? De verschillende zalen van de Pax Christikerk zijn beschikbaar voor verhuur van maandag t/m vrijdag.

Bereikbaarheid

De Pax Christikerk aan het Vlamenburg 2 is erg goed bereikbaar. Er zijn ruim voldoende gratis parkeerplekken in de omliggende straten en bij Winkelcentrum Mariahoeve aan de overkant. Tram 6 stopt naast de kerk bij halte Vlamenburg.

Prijslijst per 1 januari 2023

• Vergaderzaal voor 15 personen € 70,-
  • Vergaderzaal voor 25 personen € 85,-
  • Ontmoetingszaal 50 personen € 130 ,-
  • Kerkzaal 150 personen € 235,-
  • Huur keuken voor eigen gebruik   € 45,-
  • Huur van geluid / beamer € 30,-
  • Koffie en thee per persoon € 1,25
  • Catering op aanvraag

Al deze prijzen zijn per dagdeel.

Tarieven voor langere perioden in overleg.

Een kerk hoeft over de verhuur van zalen geen btw te berekenen.

Algemene Voorwaarden

Internationale en Migrantenkerken

De Pax Christikerk wordt ook door meerdere internationale en migrantenkerken gebruikt en heeft helaas geen plek meer voor nieuwe kerken. Kerken die op zoek zijn naar een geschikte locatie kunnen contact opnemen met HUB Den Haag.

• Kerkzaal

• Vergaderzaal

• Ontmoetingszaal

Contact

Neem contact op via dit formulier voor vragen over de mogelijkheden en beschikbaarheid.