KerkCafé

koffie, ontmoeting, ontspanning

Elke dinsdagmorgen van 10.00 – 12.00 uur is ons KerkCafé geopend. Ons team staat dan klaar om iedereen welkom te heten.

De (gratis) koffie staat klaar, en er is voor elk wat wils. Er is een stamtafel voor een gezellige ontmoeting met een buurtgenoot, en een creatieve hoek voor wie samen met anderen wat leuks wil maken. Elke eerste en derde dinsdag van de maand is er begeleiding bij een creatieve activiteit. Verder is er  gelegenheid om samen een spelletje te doen, maar wil je gewoon even rustig zitten dan is daar ook een plaats voor. Ook met kleine kinderen ben je welkom, want voor hen is er een speelhoek. Voor wie dat wil is er gelegenheid een kaarsje aan te steken in de kerkzaal, en voor ieder die dat nodig heeft is er een luisterend oor.

Meestal is ook onze predikant Jasper Klapwijk aanwezig. Wil je een gesprek of een gebed, laat dat dan even weten via het contactformulier op deze pagina.

Kortom elke dinsdag willen we in de wijk een plek creëren waar iedereen welkom is en iedereen zich thuis kan voelen.

Mocht je het leuk vinden als vrijwilligere aan deze activiteit mee te doen, neem dan ook even contact op met het team op dinsdagmorgen, of via ons het contactformulier op deze pagina.